maandag 7 juli 2008

Linkbespreking SBO zorgevenementen

Het Studiecentrum voor Bedrijf en Overheid (SBO) organiseert congressen en cursussen o.a. op zorggebied. Uiteraard ben ik vooral geïnteresseerd in de evenementen die gaan over zorgmarketing en zorgcommunicatie. Zoals in juni 2008 het congres “Toekomst van de Ouderenzorg”.

In ruil voor enige promotionele aandacht ontving ik de syllabus van dit congres. Tot mijn vreugde zag ik dat de marketing van verpleeghuizen, verzorgingshuizen en thuiszorginstellingen behoorlijk wat aandacht kreeg op het congres. Ik ben van plan de komende tijd op enkele onderwerpen in te haken.

Eerder schreef ik een blogpost naar aanleiding van het verslag dat Ilona van Meegen van deze dag maakte.
Het zou leuk zijn als ook andere bezoekers van het congres iets over deze dag willen vertellen op dit blog. Ik ben benieuwd naar uw ervaring.

Geen opmerkingen: