dinsdag 20 mei 2008

CRM Innovation Event

Donderdag 22 mei ben ik te gast op het CRM Innovation Event. En zoals mijn regelmatige lezers inmiddels weten draag ik het centraal stellen van de klant een warm hart toe.

Twee citaten van Don Peppers en Martha Rogers die me aanspreken, zijn dan ook: “Customers are the source of all value for a business” en “Success requires taking the customer’s point of view”.

Tijdens het CRM Innovation Event wordt klantgericht ondernemen vanuit verschillende perspectieven bekeken:

- Hoe onderneemt u klantgericht?
- Wat betekent dit voor u en uw organisatie?
- Wat kunnen wij nu en in de toekomst verwachten?

Ik ben er namens mijn huidige werkgever, een commerciƫle organisatie, maar ik zal ook met een schuin oog kijken naar ontwikkelingen en toepassingen voor de zorgsector.
Immers, dezelfde klant die vandaag bij ons iets koopt, heeft morgen een afspraak bij de huisarts, gaat met een recept naar de apotheek en krijgt een verwijzing mee voor de specialist. En komend weekend gaat ie op bezoek bij zijn demente moeder in het verpleeghuis.

Dat vind ik zo fascinerend. Allemaal jagen we op hetzelfde individu, allemaal op hetzelfde moment, maar allemaal met onze eigen propositie. Wat een grappige wereld...

Geen opmerkingen: