vrijdag 4 april 2008

Hoera, een Medblog top 25 notering!

Binnen een maand na de start heeft “Zorg voor klanten” de Medblog top 25 gehaald. Bij de eerste notering meteen een 21e plaats in de top 25 die in werkelijkheid een top 43 is.

Dat is veelbelovend, en sluit aan bij mijn ambitie om één van de toon-aangevende medblogs te worden.
Mijn primaire doel is om in gewone mensentaal marketing en communicatie toegankelijk te maken voor zorg- en hulpverleners, managers, directeuren en raden van bestuur.
Mijn afgeleide doel is het vinden van een marketingbaan in de zorgsector. Dus als u denkt dat we eens moeten praten, of u kunt mij met anderen in contact brengen, dan mag u mij mailen op het adres in de rechterkolom.

Maar terug naar die 21e plaats, want ik ben blij dat u mijn weblog bezoekt en leest. Maar ik mis nog interactie. Een weblog is in mijn ogen alleen interessant als er gereageerd wordt, als er ideeën worden uitgewisseld, als er gediscussieerd wordt. Op die manier leren we van elkaar en verrijken we onszelf.
Ik heb niet de wijsheid in pacht en u ook niet. Ik houd er wél van om meningen te geven en soms een beetje uit te dagen. Ik hoop dat u dat ook doet, en nodig u graag uit.

Geen opmerkingen: