dinsdag 1 april 2008

Health2.0 unconference (1)

Op 12 april ben ik aanwezig bij de eerste Health2.0 unconference. Wat het precies is weet ik niet. Ik heb ook niet zoveel met die 2.0-achtige toevoegingen want volgens mij gaat het uiteindelijk gewoon over marketing en communicatie, en dus over mensen. Maar iets zegt me dat het belangrijk is en dat ik er bij moet zijn.

Net zoals ik eind 2004 een van de deelnemers was aan de eerste Nederlandse BusinessBlogMeeting in een obscuur bovenzaaltje van een Utrechts café. Dat voelde toen ook als belangrijk.
En kijk nu eens waar jongens als Marco Derksen met Marketingfacts en Frank Janssen met Frankwatching staan.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Rob! Kwam via de MedBlog25 op je log en zag tot mijn verbazing zelfs een post over de Health2.0 Unconference staan :-) Kijk er naar uit om je te ontmoeten a.s. zaterdag!

Anoniem zei

Me too, graag tot dan!