Op martijnhulst.nl staat een goede posting over het gebruik van internet door oudere generaties.
Daar voel ik me zeer mee verbonden, want net als Martijn hoor ik nog vaak mensen om me heen beweren dat ouderen nauwelijks gebruik maken van het internet, ook als het gaat om gezondheid(sinformatie). Een verschrikkelijke dooddoener in discussies, en buitengewoon schadelijk als het over strategische en tactische marketingkwesties gaat.
Gelukkig verschijnen er steeds meer onderzoeken waaruit blijkt dat ouderen net zoveel van online media gebruik maken als bijvoorbeeld jongeren. En dat is nú al het geval.
Als je je bovendien realiseert dat je strategieën doorgaans maakt voor de tóekomst, dan weet je wat je als marketeer te doen staat.
En ik weet ook wel, foldertjes zullen nog lange tijd blijven bestaan en hebben hun waarde. Maar als je nú strategische keuzes maakt die ouderen raken, stel dan online klantcommunicatie centraal!
vrijdag 9 mei 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten