donderdag 20 maart 2008

Andere ogen

Wat een plezier tegenwoordig om van zorg, of daaraan gerelateerde instellingen gebruik te mogen maken. Als je daar op let doe je dat trouwens vaker dan je denkt, maar dat terzijde.

Vanaf nu voel ik me geen patiĆ«nt meer, maar ben ik klant. En omdat ik daar ook beroepsmatig iets mee wil doen, kijk ik met heel andere ogen dan hiervoor. Ik let er nu op hoe een zorgverlener met klanten omgaat, hoe klanten zich gedragen. Ik let er op of ik zelf een meer of minder tevreden gevoel krijg bij een “zorgervaring”, en vraag me af hoe dat komt.

Kortom, ik let dus op kansen voor zorginstellingen. Waar liggen de verbetermogelijkheden? Op welke wijze ben je in staat om klanten meer aan je te binden? Heel boeiend kan ik u zeggen. En daar mag ik dan weer een blogje over schrijven.

Geen opmerkingen: